دستگیری ۳ زن مأمورنما
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,3,زن,مأمورنما, :: 12:1 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری ۳ زن مأمورنما

دستگیری
سه زن که تحت پوشش مأمور یکی از ادارات دست به سرقت طلا زده بودند، توسط مأموران انتظامی شهرستان سقز استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.

 
 
 
سرهنگ جمال سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی مسکونی در محله بهارستان سقز، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 12 شهرستان جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

سلمانی افزود: بررسی‌های انجام شده توسط ماموران حکایت از آن داشت، دقایقی قبل سه زن میانسال با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات وارد منزل مذکور شده و با تهدید و پاشیدن افشانه دفاع شخصی، اقدام به سرقت طلاهای زن صاحب خانه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات انجام شده از اهالی محل دریافتند، سه زن مذکور با استفاده از یک دستگاه خودرو پیکان از محل متواری شده‌اند، که در این رابطه با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پلیس مالک خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر و در کلانتری به سرقت مذکور با همکاری متهمان یاد شده اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات بدست آمده از این متهم، سه زن سارق که 48 ، 42 و 34 سال سن دارند دستگیر، طلاهای مسروقه از آنان کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز خاطر نشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 615
بازدید کل : 123565
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ